Friday, July 31, 2009

Bandar Kuantan Diserang H1N1..


Yer...Bandar Kuantan telah diserang oleh wabak influenza A (H1N1)..Uishh..takut betul rasenya..Kebetulan semalam aku pegi hantar 2 org murid sekolah aku yg demam ke Klinik Kesihatan Bandar Kuantan..Pastu aku tgk bapak ramainya org yg pakai topeng kt luar klinik..Yg aku nmpak tu kt luar..kalo kt dlm lg la ramai..Pd firasat aku org yg pakai topeng tu sah2 yg dah terkena H1N1..Aku pun jadik serba salahla nak turun dr kete..takut terkena jangkitan ni..huhu..Tapi aku turun jugak..Kalo aku tak turun sape plak yg nak bawak budak2 buat rawatan kt dlm klinik tu..Aku harap sgt2 la wabak influenza A (H1N1) ni tidak merebak dgn cepat dan ade penawar utk mencegah penyakit ni..Sama2lah kite berdoa yer..

3 comments:

Gr8_ejam said...

gambar no 2 tu mcm ko kantoi je. diowg tgh pandang kamera tu. hahah rasa2nya diowg xkena kot. pakai topeng ntk perlindungn dr berjangkit rasanya. kena beli gak ni topeng. mana best lagi ek, topeng darth vader atau topeng bumblebee transformer? ekekekek

noramsein said...

huh
bahaya2
leh wat bisnes topeng jual kt sek ni
=p

eymran said...

hahaha...mmg kantoi pon..tp aku wat bodo jer..ari ni nak g carik topeng gak laa..takpun aku nk pakai topeng D saiz jer..hehe...

Topeng bumblebee pun lawa gak..Pakai Optimus Prime lagi lawa rasenyer..

Ok gak wat bisnes jual topeng kt sekolah..nnti smua cikgu jd power rangers..