Thursday, June 11, 2009

Jangan Tegur (2009)

DVD Blueray Jangan Tegur (Blueray yg x tahan tuh)

Barisan Pelakon : Pierre Andre, Julia Ziegler, Nadia Mustapha, Ellie Suriati, Kaza, Rozita Che Wan

Semalam punya la boring...aku pun ape lagi layan DVD lerr..DVD blueray citer Jangan Tegur nih aku beli dah lama dah..sebelum balik ke kg ari tu lagi..Tp smlnm baru terbuka pintu ati aku utk layan citer nih...huhu..Cerita Jangan Tegur mengisahkan ttg Natasya (lakonan Julia Ziegler) mengalami mimpi yg ngeri selepas sedar dari koma akibat mengalami satu kemalangan jln raya yg agak dahsyat..Natasya telah bermimpi tentang seorang gadis yg bernama Baizura (lakonan Nadia Mustapha) yg mana tlh disyaki hilang selama 2 tahun tanpa khabar berita..Melalui mimpi2 ini, Natasya telah mengesyaki ada sesuatu yg buruk tlh berlaku kpd natasya sblm dia hilang..Dengan mimpi2 yg telah dia alami, Natasya mula menyiasat ttg latar belakang Baizura...Apakah sebenarnya yg telah terjadi kpd Baizura.?dan kenapakah Baizura sering muncul dlm mimpi2 Natasya.?kalo korang nak tau, korang layanlah sendiri...aku malas nak bg spoiler byk2 nnti tak best plak korang nk tonton...Bg aku, filem Jangan Tegur ni tak berapa seram sgt...mgkin citer seram melayu bkn type aku kot...ttp kpd penggemar2 filem seram Melayu, aku recommended korang tgk...coz die punye muzik dan jugak hantu boleh dikatakan seram jugak laaa...dr segi storyline so-so ajer....

Bg filem ni aku bg 2.5/5 bintang

>>> DVD Blueray ni aku beli kat Berjaya Megamall Kuantan..Sape2 yg nak beli blh la g kt situ..DVD blueray ni ori hokkkayyy...harga die.?(yg ni hnya Cikgu Ejam yg taw)huahuahua

No comments: