Tuesday, June 2, 2009

Reyes a.k.a Eymran kembali...

wazzup...huhuhu...dah lama tul aku tak menceburkan diri dalam bidang pembloggan nie...sekarang aku kembali dengan blog yg lagi best (ceh syok sendiri jer aku nih )...sebenarnye blog ni dah lame dah wujud..kalo tak salah aku dalam taun 2006 gitu...tapi disebabkan oleh mase yg agak mencemburui aku, maka blog nie tak diupdatekan seperti yg sepatutnya...pade asalnye blog ni adelah blog khas utk Arsenal yakni my lovely football club...kalo ditengokkan pada tajuk blog ni pun dah taw kan (nanti aku nak tukar tajuk lain pulak)..so, sekarang ni aku nak jadikan blog ni bkn sekadar cerita pasal Arsenal shj bahkan aku nak masukkan macam2 citer yg best...contohnya citer pasal diri aku...hahahaha best ker????InsyaAllah la kalau ade masa yg terluang dgn begitu saje, akan ku updatekan blog ni...harap2 blog ni akan kekal...huhu...Kenapa aku buat blog.??sebabnye aku jeles dgn Cikgu Hisham sebab die ade blog yg cantik...hahahahaahaha...

No comments: