Thursday, June 11, 2009

Mee Sup Yang Paling Sedap..

Nilah kedai makan kegemaran aku.. di bawah pokok gituuu..

Makanan feveret aku..kuew tiaw + maggi sup + air jagung kisar

Adik aku order kue tiaw sup

Ni mee kuning sup yg mak aku order

petang tadi selepas balik dari Bandar jerteh, aku telah berhenti makan di salah satu kedai makan kegemaran aku..Kedai ni adelah kedai mee sup..dah lama betul aku berhajat nak dtg kat sini tp ari ni baru aku berkesempatan dtg...huhu..Kedai ni terletak betul2 di tepi jalan dan di bawah sepohon pokok yg rendang...Walaupun kedainya agak kecik, tapi org yg berhenti mkn kat sini punyalah ramai...kadang2 terpaksa menunggu sehingga org selesai mkn barulah boleh duduk..tapi ari ni Alhamdulillah org tak la ramai sgt..So, aku ngan family aku boleh terus duduk n order makanan dgn tenangnya...mcm besa la, aku tlh mengoder kuew tiaw + maggi sup...ha nila makanan kegemaran aku setiap kali dtg ke sini..mmg sedap giler..kt Pahang aku lum jmpa lg kedai mee sup sesedap camni...mak aku plak order mee kuning sup dan adik aku order kuew tiaw sup..air plak kalo kat sini aku suka minum air jagung kisar...sedap woo..selepas mkn aku rase lega sgt coz dpt mkn kt sini sblm aku balik ke Kuantan..huhu..

rating aku bagi kedai ni:-
kesedapan makanan - 5/5 bintang
kebersihan kedai - 3/5 bintang
Layanan - 2/5 bintang

>>>Secara keseluruhan aku bg 3/5 bintang bg kedai ni..bg kesedapan makanan mmg dh marbeles tp aku kurang berpuas ati pd layanan n kebersihan kedai menyebabkn aku tak kasik 5/5 bintang..

No comments: