Thursday, June 4, 2009

Langgar Lari..!!!!!!

Bahagian kete aku yg kemek n tercalar

Fog lamp kete aku pecah

Kereta aku dilanggar lari.....bengong...cilakak....bodoh punye orang...Kecik2 tak nak mampus..besar2 nyusahkan aku...Alkisahnya mcm ni...Kejadian ni berlaku pada hari Isnin yg lepas di Kuala Terengganu.. time tu aku dlm perjalanan balik ke kg...Sesampainya aku di satu "round about" tu, cam besa la bila aku tgk kiri dan kanan dah xde kenderaan aku pun belokla ke belah kiri dgn selambanya...tiba2 kebooommmm...aku ingatkn bunyi ape..rupa2nya sorang mat motor yg bodoh lagi bengap tlh melanggar bhagian depan kete aku..nasib baik la mat motor bodoh tu tak terjatuh...kalo tak maunye kepalanya digilis oleh tayar kete aku...yg aku bengangnya die langsung x berenti...wat bodoh jer...aku nak kejar pn dh x sempat coz aku da masuk lorong lain..byk gak la tercalar kat depan kete aku ni...pastu lampu spotlight pecah dan ade sikit kemek kt bahagian depan...Adoiii...ni nk kena pakai byk duit plak la nih..huh...&*&^#@#*%$#*&&^%%$##%^&**.....


Front Bumper R3

Nampak gayanya aku terpaksa la tukar bumper depan kete aku...alang2 baik aku tukar terus lagi pon kos cat baru ngan tukar bumper lebih kurang jer...so, mungkin akan ku tukar front bumper ke bumper R3...huhu..duit oh duit di mana engkau duit...

5 comments:

Sir_Ejam said...

adoii eym.. aku simpati kat ko.. mmg ampeh 'samseng jalanan' ni.. xpe, dia akn dpt balasannya nanti ok. mane tau pasni dia xlanggar lari, tapi langgar tergolek dawg!! hahah gud lak ngn bumper baru nanti bro.

HISHAM said...

la..tak cerita ke yg mu terlanggar kambing dulu sampai tercabut 'penyodok' kat depan keta mu..mu biasalah byk dah keta mu langgar benda2...tiang garaj keta, tiang bola jaring, kon merah kat garaj bas dan lain2 lagi..sian mung.

eymran said...

hahaha...tulah pasal..arap2 mat moto bodoh tu akn dpat balasan yg setimpalnya nanti..hehe...siot jer hisham..langgar kambing tu senyap2 jer laa...malu la aku...hahahahaha..

Anonymous said...

hahhahaaa..smua org dh tahu eym lnggo kambg..huhuuu..
org xkabo pon..hikhikhikkk..

eymran said...

huhuhu...sampai ati gelakkan eym yer..ni mesti ade org kabo ni..kot2 awk yg kabo..btl tak.?