Tuesday, June 16, 2009

Mesra Mall & T-Shirt Arsenal

Dlm perjalanan balik ke Kuantan ari tu, aku try la singgah jap kat Mesra Mall..Utk pengetahuan korang, Mesra Mall ni terletak di Kerteh, Terengganu...Ni la 1st time aku singgah n masuk dlm Mesra Mall..Selalu sgt aku lalu ikut cni..tapi tak jadi sokmo nk singgah..huhu..tujuan aku masuk dlm Mesra Mall coz nk tgk ape bende yg ade kt dlm tu..nmpak dr luar cam gempak ajer...

Mesra Mall, Kerteh, Terengganu

Rupa2nya...btl gak telahan aku..ckit punyer gempak kat dlm Mesra Mall, mcm2 kedai ade..Dr supermarket Giant, Pizza Hut, Mcd, KFC, body shop, kedai kasut, kedai telepon, food court dan byk lagi laa..kalo korang nk taw kt cni pon ade kedai Big Apple..alaa kedai yg jual donut sedap2 tu cam yg kat East Coast Mall Kuantan..Dalam byk2 kedai tu ade 1 kedai yg tlh menarik phatian aku ..nak tau kedai ape.?

Kedai al-Ikhsan

Haa...ni la kedai yg aku ckp tu..Bkn kedai ape pon, juz kedai Al-Ikhsan ajer..Tanpa membuang mase, aku terus masuk ke dlm Kedai al-Ikhsan ni..Tujuan utama aku hanyalah nak usha2 jersey away Arsenal yg terbaru kot2 kalo dah ade jual..tapi hampeh..Blum ade lagi..Aku tanya promoter kt situ agak2 bile jersey ni mula dijual kat al-Ikhsan..Die ckp awal bln Julai baru jual...So, wait n see jer la ...huhu..Alang2 masuk ape lagik, cuci mata la jap..tgk kalo ade mane2 baju, suar n kasut yg bkenan di ati aku....Tiba-tiba....

T-Shirt Arsenal...lawo siot

Wat saspen jer...huhu..tiba2 aku terlihat kat 1 t-shirt ni..T-shirt Arsenal jenama NIKE kaler dark blue..Fuh..ianya telah menggoda jiwa n raga aku..Cantik baju ni..kat bahagian depan die tulis ARSENAL The Gunners..Aku pun pelagi terus belek harga die..nak taw bape harga die.?

Harganye RM85.00 sahaja

Ha ni la harganya..murah ajer...hanya RM85 shj..huhu..Seb baik la skrg ni tgh2 bulan..membuatkn niat aku utk membeli t-shirt ni terbantut...kalo tak, kempisla poket aku ari tu...huhu..

>>> Kpd Gunners2 mate sekalian...kalau korang nak dptkn t-shirt yg seperti aku tunjukkn tu, korang blhla dptkannya di Kedai al-Ikhsan yg berhampiran dgn korang..t-shirt ni ade 2 kaler..merah ngan dark blue..aku lebih prefer biru coz aku dah ade byk t-shirt Arsenal kaler merah..InsyaAllah aku akn dptkn t-shirt ni minggu dpn..Korang bile lagik.??

No comments: