Tuesday, June 23, 2009

Teratak Eymran

Bahagian depan umah

Jiran belah kiri aku ni lecturer..hihi

Semalam aku memfreekan masa utk melawat rumah aku yg skrg ni dlm pembinaan...dah lama betul aku tak dtg jenguk2 umah ni...tup2 aku dtg arini, aku tgk dah ciap pun pasang atap...huh..cepat betul diorg buat kerja..ari tu aku dtg atap pun blum buat lg...ok gak kalo ciap cepat2 blh la aku berpindah cepat2...blh aku kuar jadik warden cepat2..dan yg paling pnting sekali aku dah ade alasan yg kukuh utk kuar jd warden...hehe..skrg ni umah aku dlm 55% siap..InsyaAllah kalo xde ape2 umah aku ni dijangka ciap awal taun 2010..

10 comments:

HISHAM said...

mu kena kawin dulu baru boleh kuar asrama..haha!!

Anonymous said...

eleh...koya molep ler dier
pehal ltk pic pempuan 2

Anonymous said...

wah bagus nyer...kumpul la eset byk2 yea... mudah-mudahan tuhan pemurahkankan rezeki ko...
he3...kete dah ade..umh pun dah ader..duit simpanan dalam bank pun berpuluh ribu dah...
habis 2 xreti ke nk kawen?????
jgn lupe jemput aq...

Gr8_ejam said...

hahah ko ingat ko senang2 je dapat n lepaskan jawatan warden tu? hahah msti ko jd warden gak ni, ulang alik la ko kat sekolah.hahahah warden sampai pencen wo..hhahaha bestla umah ko..aku jeles sbnarnya.kahkahkah

eymran said...

takpe hisham....aku tak kawen pun bleh gak kuar jd warden...pengganti aku dah ramai kt blakang nih...huhu

eymran said...

weh...anonymuos..ko nih sape plak.?mane ade duit simpanan dlm bank aku berpuluh ribu...kalo yer pon dah lame dah aku kawen...ko doakan aku cpat2 kawen yer...hehe

eymran said...

ejam..x nak la aku jd warden dah..cukup la stakat 5 taun jer..kalo pilihanraya pon 4 taun sekali..ni apakan pula aku..huhu..dah wajib tukar dah ni...hisham mgkin jd warden smpai pencen kot...

eymran said...

ikut suka ati aku la anymouse..ni kan blog aku..

Anonymous said...

adlah...
kwn ko sendiri pn ko dah lupa...
apelah..
aq th ko wit banyak..
ygak kat atas 2 gambar spe pulak???????????????

Gr8_ejam said...

hahaha sape agak2nye pengganti ko eym?? jeng jeng jeng