Monday, June 8, 2009

Dalam Pembinaan...

Bahagian depan rumah
Bahagian tepi umah

Yang nampak tu bukan padi tapi lalang..hehe

Yg kat tepi tu umah nenek aku

Selama 2 minggu cuti sekolah ni...aku memfreekan masa utk melawat tapak pembinaan umah keluarga aku yg baru di kampung...Sambil melihat pekerja2 sdg membuat kerja, aku pun turut membantu apa2 yg patut (mcm la rajin sgt aku neh)..hehehe...Setakat ari ni, proses pembinaan umah ni dah 50% siap yg mane skrg ni dlm proses utk memasang atap...kalo xde ape2 aral yg melintangi di tgh jln, InsyaAllah umah ni dijangka siap sepenuhnya dlm bln 8 camtu..umah ni terletak di Kampung Beris Lampu, Kuala Besut, Terengganu yg mana ianya juga terletak betul2 bersebelahan dgn umah nenek aku...huhu..Tak sabar rasenya nak duk kat umah baru...

1 comment:

Anonymous said...

wmoh baru...
nnt ado knduri jgn lupo jemut ore dtg umoh...
knduri nikoh ko..buleh make nasi minyok..
he3